Բլոգ
Մարքեթինգով զբաղվող հաջողակներից տասը խորհուրդներ և ոչ միայն

Ոլորտի հաջողակները մարքեթինգի մասին

Ի՞նչ է մարքեթինգը։ Հարց, որ չունի հստակ պատասխան։ Այս հարցի շուրջ անընդհատ նոր կարծիքներ են հնչում, որոնցից ոչ մեկը դեռ ամբողջությամբ չի նկարագրել մարքեթինգը:

Իսկ ի՞նչ են խոսում ոլորտի հաջողակները։ Մենք այստեղ ենք հավաքել մարքեթինգով զբաղվող հաջողակներից տասը խորհուրդներ և ոչ միայն։
 

1․ Եթե հաճախորդները կարող են ստանալ մրցանակ, ապա նրանք կձգտեն ստանալ այն։
    Ջերեմի Սմիթ, Marketing Land

 

2․ Եթե Ձեր մրցակիցը անում է Ա -ն , դուք արեք Բ -ն։
    Կարլ Սթեկ, HubSpot -ի հիմնադիրը

3․ Կոնտենտը այն ամենն է, ինչը լսարանի աչքերում լրացուցիչ արժեք է  հաղորդում Ձեզ, այն ինչը կառուցում է բրենդի ոճը։
     Դեյվիդ Մեյ, AIG

4․ Եթե դուք չգիտեք ընկերության բիզնես-նպատակները՝ հարցրեք։ Եթե դուք մարքեթինգի բաժնի ղեկավարն եք, գրեք դրանք, տպեք և փաքցրեք պատին, այնպես, որ բոլորը տեսնեն։
    Տրիշա Վինթեր, Amplifinity

5․ Լուրջ մոտեցեք թիրախային լսարանի ընտրությանը, դա կլինի ռազմավարության տեսանկյունից կարևոր քայլ։
    Թոմաս Կելլներ, General Electric

6․ Շփվեք նրանց հետ, որվքեր արդեն ձեռք են բերել Ձեր պրոդուկտը։ Աշխատեք հասկանալ, թե կոնկրետ ինչու՞ են ընտրել հենց Ձեր առաջարկածը։
    Կիփ Բոդնար, HubSpot

7․ Ստեղծեք միայն այնպիսի մատերիալներ, որոնք կօգնեն լուծել խնդիրներ, կամ կառաջարկեն նոր հայացք դեպի նախկին խնդիրները։
    Ջեյսոն Միլլեր, LinkedIn

8․ Կոնտենտը կրակն է, իսկ սոց ցացնցերը՝ բենզինը։
    Ջեյ Բեր

9․ Սխալվելու գինը ավելի ցածր է քան, ոչինչ չանելունը։
    Սեթ Գոդին, "This is Marketing" գրքի հեղինակը

10․ Երբ դուք լսում եք սպառողին, սկսում են զարմանալի բաներ կատարվել։
      Ջոնաթան Միլդենխոլլ

Բաժանորդագրվեք հենց հիմա ԵՎ ստացեք օգտակար նյութեր Ձեր բիզնեսի համար

Հետևեք մեր նորություններին և սպասեք նորանոր անակնկալների...

© 2020 "GIOS" LLC. | Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Яндекс.Метрика