Բլոգ
10 պատճառ ինչու՞ չեն բաժանորդագրվում ձեր ինստագրամ « էջին»։

10 պատճառ, թե մարդիկ ինչու չեն բաժանորդագրվում ձեր ինստագրամ « էջին»։

Ակտիվ բաժանորդների մեծ բազայի ստեղծումը հեշտ գործ չէ: Այս բլոգում մենք կխոսենք այդ 10 պատճառներից և կփորձենք օգնել։

1. Ձեր հաճախորդները չգիտեն, որ դուք օնլայն եք:

Մի արհամարհեք այն հետաքրքրությունը, որն արդեն ձեռք եք բերել ձեր հետևորդներով: Շատ ընկերություններ գտնվում են սոցիալական ցանցերում, սակայն դրա մասին ոչ ոք չի իմանում և էլ կապնվելու հիմք չեն ունենում ձեր բիզնեսի հետ: Սա վերաբերում է նաև կայքերին և բլոգերին:

2. Ձեր բլոգից ուղարկվում է «սպամ»:

Մենք բոլորս էլ չենք սիրում «սպամի» հաշիվները, այնպես որ համոզվեք, որ օգտվողները չեն կարող ձեր գրառումներն ընդունել որպես «սպամ»: Ազդանշանները կլինեն.

  • Նկարներ ցածր որակով
  • Նույն նամակի կրկնություն
  • Շատ մեծ գովազդային քոնթենթ
  • Ամբողջ նյութը կազմված է «հեշթեգներից»

3. Հաճախ եք գրառում անում կամ՝ հազվադեպ:

Եթե նոր գրառումներ օրվա մեջ շատ են լինում, ապա հավանականությունը մեծ է, որ կզզվացնեք ձեր հետևորդներին: Եթե դա հազվադեպ եք անում, կարող եք նաև կորցնել նրանց:

4. Սխալ ժամանակ եք ընտրում նոր գրառման համար:

Ճիշտ ժամանակ ընտրելը կարևոր նախապայման է սոցիալական ցանցերում հրապարակում անելու համար։ GIOS-ը խորհուրդ է տալիս, որ հրապարակումները լինեն առավոտ ՝ 11։00–ից մինչև՝ 13։00–ն, իսկ երեկոյան՝ 18։00–ից, մինչև՝ 23։00, ըստ մեր պրպտած ինֆորմացիայի այս ժամերը ամենաակտիվն են, թե՛ ինստագրամում, թե՛ ֆեյսբուք սոցիալական ցանցում։

5. Դուք չեք համագործակցում ուրիշների հետ:

Ակտիվությունը պահելու համար պետք է ամեն ինչ անել ու չամաչել, որ ձեզ այլ կերպ կընդունեն. պատասխանեք հարցերի, մասնակցեք խաղարկությունների, շատ սթորիներ արեք, շնորհակալություն հայտնեք ձեզ հեևողներին։ Արեք առավելագույնը, որ մարդիկ տեսնեն, թե ձեր բրենդի հետևում կանգնած ինչպիսի մեծ ու իրական թիմ է աշխատում:

6. Անձնականության / ձայնի / բրենդի բացակայություն:

Մարդիկ սիրում են ձեզ այնպես, ինչպիսին իրականում դուք կաք։ Ձեր բիզնեսն էլ է այդպես ընկալվում։ Պետք է լինեք առավել բնական, պետք է ունենաք գույն ու կարողանաք տարբեր ոլորտների հետ կապ հաստատել։ Միայն «չոր» հրապարակումները ձեզ չեն օգնի, որպեսզի բնականություն ձեռք բերեք։

7. Չեք մատուցում բարձր որակի քոնթենթ:

Մարդիկ կենտրոնանում են տեսողական տեղեկատվության վրա: Հետևաբար, մարդիկ պետք է տեսնեն առավելապես բարձր որակի նկարներ և վիդեոներ: Ինչքան որակը բարձր է լինում, այնքան այն ավելի մեծ ներգրավվածություն է ունենում։

8. Չունեք սահմանած ՝ ոչ՛ նպատակ, ոչ՛ էլ ռազմավարություն:

Ստեղծված նպատակների և նպատակների հետ մեկտեղ SMM- ի ռազմավարությունը ձեր բոլոր ջանքերը կդարձնի ավելի կազմակերպված և հետևողական, ինչը, ի վերջո, կբարձրացնի ձեր հասանելիությունը և ավելի շատ բաժանորդներ ներգրավելու բարձր ցուցանիշները:

9. ԴՈՒՔ խոսում եք միայն ձեր մասին:

Մարդիկ չեն սիրում նրանց, ովքեր խոսում են միայն իրենց մասին: Սոցիալական ցանցերում դա պարզապես բավարար չէ օգտվողներին ասելու, որ դրանք ձեզ հարկավոր են: Կարևոր է որոշակի արժեքներ բերել իրենց կյանքում և կառուցել հարաբերություններ նրանց հետ: Ցույց տվեք, որ դուք գիտեք, թե ինչ է տեղի ունենում այս ոլորտում `կիսելով ուրիշների ներքին ցանկությունները:

10. Դուք արժեքներ չեք առաջարկում:

Արժեք ավելացնելը շատ կարևոր է ձեր հետևորդների համար։ Օգտագործեք գեղեցիկ պատկերներ, հումոր, օգտակար տեղեկություններով կիսվեք, թող հետևորդները զգան, որ հատուկ են ձեր համար(կազմակերպեք մրցույթներ, խաղեր, զեղչեր առաջարկեք) և այլն:

Բաժանորդագրվեք հենց հիմա ԵՎ ստացեք օգտակար նյութեր Ձեր բիզնեսի համար

Հետևեք մեր նորություններին և սպասեք նորանոր անակնկալների...

© 2020 "GIOS" LLC. | Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Яндекс.Метрика