Բլոգ
7 հիմնական քայլերը կիրառական մարքեթինգում

7 հիմնական քայլերը կիրառական մարքեթինգում

Կիրառական մարքեթինգի հիմնադիր և փոքր բիզնեսի փորձագետ՝"John Jantsch"-ը հորդորում է, որ մարքեթինգը առանց պլանավորման դատապարտված է ձախողման:

"John Jantsch"-ի 7 քայլերը, որոնք կբերեն Ձեր բիզնեսին եկամուտ.

1. Մշակել նախ ռազմավարություն, ապա մարտավարություն:

Բիզնեսում մեծ մասը նախընտրում է շաբաթվա մարտավարության գաղափարը կամ տակտիկական մոտեցումը: Այնուամենայնիվ, մարքեթինգի ամենակարևոր կողմը լավ ռազմավարությունն է: Օրինակ նախքան ուղղակի փոստ անելը, կամ Facebook- ում բիզնես էջ ստեղծելը, որոշեք, թե ձեր մարքեթինգը ինչ ռազմավարություն պետք է ունենա:
Բոլոր տակտիկական որոշումները պետք է համահունչ լինեն դրա հետ: Մարքեթինգային ռազմավարության հասկացությունը կարող է թվալ օտար, կամ անհասանելի, բայց իրականում դա ոչ միայն ձեր իդեալական հաճախորդներին գտնելու ձևն է, այլ նաև ձեր հիմնական հատկանիշները ստեղծելու և արտահայտելու միջոցներն են:
Ամենադժվարը սկսվում է այն ժամանակ, երբ բիզնեսի սեփականատերերը հասկանում են, որ նրանք չեն կարող «ամեն ինչ վաճառել», և «մենք առաջարկում ենք որակյալ ծառայություն: Այս բառերը պետք է դիտարկել որպես ամենամինիմալ առաջարկ:

2. Օգտագործեք «песочных часов» Մարքեթինգային կոնցեպտը:

Հիշեք մարքեթինգի «воронки» գաղափարը: Դրա էությունն այն է, որ որքան հնարավոր է պոտենցիալ հաճախորդներ ներգրավել «воронки» վերևում և ստանալ մի քանի ակտիվ գնորդներ նեղ պարանոցի մեջ: Ըստ ժամացույցի մարքեթինգի հայեցակարգի, յուրաքանչյուր պոտենցիալ հաճախորդ ունի տրամաբանական ճանապարհ, որը սկսվում է լայն շերտերի եզրից:
Այնուամենայնիվ, դա չի ավարտվում նեղ պարանոցով: Նոր հաճախորդները դառնում են բրենդի փաստաբաններ և մրցավարներ: Այս մոտեցումը սկսվում և ավարտվում է սպառողական փորձի վրա և հատուկ ուշադրություն է դարձնում համակարգերի և գործընթացների ստեղծմանը, որոնք տրամաբանորեն կօգնեն պոտենցիալ հաճախորդներին «տեսան», «դուրը եկավ» «սկսեցին վստահել», իսկ հետո «փորձեցին», «կրկին գնեցին», «խորհուրդ տվեցին»:

3. Իրականացնել ինֆորմացիոն մոդել:

Ընթացիկ պայմաններում, շուկաներում պետք է բովանդակություն ստեղծեն ինֆորմացիաների հետ: Պոտենցիալ հաճախորդները, որպես կանոն, որոնում և գտնում են շատ օգտակար տեղեկություններ ցանկացած թեմայի վերաբերյալ
Մարքեթինգային նոր համակարգի հիմքը հանդիսանում է բովանդակության կայուն արտադրությունը, որը բարձրացնում է լսարանի իրազեկությունը և ձեր հանդեպ վստահությունը, օրինակ`հաջողության պատմություններ և հաճախորդների ակնարկներ ստանալու համար, ինչպես նաև բլոգային գրառումներ, էլեկտրոնային գրքեր և առցանց սեմինարների ձևաչափով ուսումնական նյութեր ստեղծել:

4. Ապահովել ակտիվ ցանցի ներկայությունը:

Բավական չէ կորպորատիվ կայք ունենալ և ենթադրել, որ դուք իսկապես առցանց եք: Այս օրերին շատ գնումներ կատարելու որոշումները ներառում են առցանց տեղեկատվության ուսումնասիրություն:
Այսօր անհրաժեշտ է, որ ընկերությունը կարողանա արագ գտնել ինտերնետում, նրա հետ հեշտ է կապվել և սկսել հաղորդակցումը: Հետևաբար, դուք պետք է կենտրոնանաք որոնման համակարգի օպտիմալացման և սոցիալական ցանցերի վրա: Իհարկե, դա նաև նշանակում է ձեր առցանց աշխատանքի ինտեգրումը բոլոր անցանց գործարար գործընթացներին:

5. Կառավարեք առաջատար 3 սերնդի բաղադրիչները:

Ներկայիս մարքեթինգային համակարգի հետ ձեր առաջատարների մեծ մասը պոտենցիալ հաճախորդներ են, որոնք ձեր մոտ են եկել առաջարկության համար: Բայց եթե լրացնում եք այնպիսի բաղադրիչներով, ինչպիսիք են գովազդային և հանրային հարաբերությունները, դուք կբարձրացնեք դրանցից յուրաքանչյուրի արդյունավետությունը:
Երբ պոտենցիալ հաճախորդը ստանում է ձեր գովազդային հաղորդագրությունը, կարդում է արդյունաբերական ամսագրում նոր ապրանքի մասին, ապա հրավիրում է մասնակցելու ձեր կրթական սեմինարին, այս երեք բաղադրիչները սկսում են վաճառվել:

6. Սկսեք փոխակերպման համակարգը:

Մանր բիզնեսի մեծ մասը վերաբերում է մարքեթինգին որպես առաջատար սերնդի վարժություն: Սակայն հաջողության իրական չափը պոտենցիալ հաճախորդների գնորդներին փոխակերպման ցուցանիշն է:
Նույն համակարգային մոտեցումը, որն օգտագործվել է հաճախորդների ներգրավման համար, պետք է գործի նույնիսկ այն ժամանակ, երբ շահագրգիռ անձը ցանկանում է ավելին իմանալ: Եթե դուք ունեք մտածված ուղի, որ յուրաքանչյուր նոր պոտենցիալ հաճախորդ ճանապարհորդում է, ապա նրան անհրաժեշտ տեղեկատվության և կողմնորոշման տրամադրման եղանակը, կստիպի ձեզ այլ ռազմավարություն ընտրել։

7. Հետևեք ձեր մարքեթինգային օրացույցին:

Ցանկացած բիզնեսի ամենաթույլ ռեսուրսը ժամանակն է: Դա միշտ չէ, որ բավարար չէ բոլոր պլանները իրականացնելու համար: Ոմանք, որոնք նման «ծանրաբեռնված» են, նախընտրում են ամեն ինչից վերադառնալ և շատ քիչ բան անել: Մարքեթինգային իներցիան պահանջում է հետևողական և կայուն գործունեություն երկար ժամանակ: Այստեղ լավագույն տարբերակն է օրացույցին հետևելը: Դա հիանալի գործիք է խոշորածավալ քարոզարշավների և արտադրանքի թողարկման պլանավորման, ինչպես նաև բազմաթիվ ծրագրերի մոնիտորինգի արդյունավետ գործիք, որը պետք է կատարվի ճիշտ և ժամանակին:
Ամսական նախագծեր և թեմաներ, շաբաթական կոնկրետ գործողություններ և օրական մարքեթինգային խնդիրներ ստեղծելով, կարող եք կենտրոնանալ մարքեթինգի վրա և ստեղծել արդյունավետ և հարմար համակարգ: Եթե դուք վերցնում եք այս բոլոր 7 քայլերը, նշանակում է, որ շնչում եք նոր կյանք ձեր Մարքեթինգային ծրագրի մեջ և ստանում ավելի շատ հաճախորդներ:

Բաժանորդագրվեք հենց հիմա ԵՎ ստացեք օգտակար նյութեր Ձեր բիզնեսի համար

Հետևեք մեր նորություններին և սպասեք նորանոր անակնկալների...

© 2020 "GIOS" LLC. | Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Яндекс.Метрика