Բլոգ
Բրենդինգի 7 ճշմարտությունները | Gios.am

Բրենդինգի 7 ճշմարտությունները

Բրենդինգը լի է ստերով, առասպելներով, թյուր պատկերացումներով ու հեքիաթներով: Ժամանակի ընթացքում այս ստերն ու առասպելները տարածվեցին ամբողջ աշխարհում: Բարեբախտաբար, բրենդինգի վերաբերյալ դեռ կան որոշ համընդհանուր ճշմարտություններ: Այս հոդվածում մենք կանդրադառնանք բրենդինգի յոթ ճշմարտությունների, որոնք անհրաժեշտ է իմանալ:

1. Բրենդինգը դժվար է

Բրենդինգը շատ բարդ և ընդարձակ երևույթ է: Խոսքը պարզապես գեղեցիկ լոգոտիպի և գրավիչ կարգախոսի ստեղծման և ապրանքանիշի գույն ընտրելու մասին չէ: Սրանք պարզապես ապրանքանիշի տարրերից մի քանիսն են, որոնք սովորաբար առավել տեսանելի են: Այնուամենայնիվ, ամեն ինչ շատ ավելի խորն է: Բրենդինգը նաև սպառողի մտքում ապրանքանիշի համար որոշակի սպասելիքներ, ընկալումներ և փորձեր ստեղծելու մասին է:
Մենք պետք է սկսենք մտածել բոլոր այն գործոնների մասին, որոնք կարող են ազդել մեր բրենդային ջանքերի վրա: Այս գործոններից մի քանիսն են փաթեթավորումը, փորձերը, սպասումները, դիրքը, ինքնությունը, պատկերը և այլն:
Մենք երբեք չպետք է հավատանք կամ լսենք այն մարդկանց, ովքեր ասում են, որ բրենդինգը պարզապես մի քանի պարզ քայլերի հավաքածու է: Այս մարդիկ կա՛մ քիչ բան գիտեն բրենդավորման մասին, կա՛մ ապրանքանիշի հաջողությունը նրանց համար կարևոր չէ: Անհրաժեշտ է հեռու մնալ այս մարդկանցից: Հակառակ դեպքում մենք ռիսկի ենք դիմում վատնել մեր փողերն ու ժամանակը:

2. Ապրանքանիշ ստեղծելը ժամանակ է պահանջում

Բրենդինգի վերաբերյալ հաջորդ ճշմարտությունն այն է, որ ուժեղ և կայուն ապրանքանիշ ստեղծելը ժամանակ է պահանջում: Եվ որքան մեծ է ապրանքանիշը, այնքան երկար է ծախսվող ժամանակը: Եթե նայենք շուկայի ամենամեծ ապրանքանիշերին, կտեսնենք, որ նրանց մեծամասնությունը առնվազն հինգ տարեկան է: Այսպիսով, ինչպե՞ս:
Ավելի ու ավելի շատ ընկերություններ օգտագործում են սոցիալական մեդիան որպես գործիք իրենց ապրանքանիշերը կառուցելու համար: Տեսանելիություն և ճանաչում ստանալու համար անհրաժեշտ է ավելի մեծ գումարներ ծախսել բրենդինգի վրա: Այլ կերպ ասած, մենք կարող ենք ավելի արագ ապրանքանիշ կառուցել, եթե ավելի շատ գումար ու ջանք ծախսենք:
Արժե ասել, որ ապրանքանիշ կառուցելը մի բան չէ, որին կարող ենք հասնել մի քանի ամսվա ընթացքում: Պետք է հիշել, որ այն երկար ժամանակ է պահանջում: Մեկ կամ երկու տարվա ընթացքում ապրանքանիշ կառուցելը ոչինչ չի նշանակում, եթե արդյունքում ստացված ապրանքանիշը իրենից արժեք չի ներկայացնում: Բրենդինգի մեջ որակը միշտ առաջ է անցնում արագությունից:

3. Բրենդինգը անվերջ գործընթաց է

Բրենդինգի մեկ այլ ճշմարտություն այն է, որ սա ճանապարհորդություն է, որը չունի վերջնական նպատակակետ: Ապրանքանիշ կառուցելը առաջին քայլն է, սա միայն սկիզբն է: Երկրորդ քայլը ապրանքանիշի վրա մշտական աշխատանքն է, դրա պահպանումն ու ամրապնդումը: Հակառակ դեպքում ապրանքանիշի կյանքը երկար չի լինի: Այս իմաստով բրենդինգը գործընթաց է, որը երբեք չի ավարտվում: Ի՞նչ է դա նշանակում:
Եթե ամուր և կայուն ապրանքանիշի կառուցումը ժամանակ և ռեսուրսներ է պահանջում, ապա ապրանքանիշը պահպանելու համար մենք պետք է լրացուցիչ ժամանակ և ռեսուրսներ ներդնենք:
Ճշմարտությունն այն է, որ բրենդավորումը անվերջ գործընթաց է: Երբ դադարենք աշխատել մեր ապրանքանիշի վրա, այն կսկսի մարել: Եթե մենք որոշենք ապրանքանիշ կառուցել, ապա պետք է հիշենք, որ դա անում ենք այնքան ժամանակ, քանի դեռ ցանկանում ենք, որ ապրանքանիշը գոյություն ունենա: Այսպիսով, մենք պետք է համոզվենք, որ նախքան սկսելը բավարար ռեսուրսներ ունենք դա անելու համար:

4. Յուրաքանչյուր մարդ ու բիզնես ունի ապրանքանիշ

Հաճախ են ասում, որ ապրանքանիշը նման է մարդու կամ հակառակը` անհատականությունը նման է ապրանքանիշի: Քանի որ յուրաքանչյուր մարդ ունի անհատականություն, յուրաքանչյուր մարդ ունի նաև ապրանքանիշ: Մենք սովորաբար դա չենք տեսնում:
Յուրաքանչյուր փորձ ձևավորում է բիզնեսի վերաբերյալ մեր ընկալումն ու սպասելիքները և, որպես արդյունք, ստեղծում է դրա համար ապրանքանիշ:
Միայն այն փաստը, որ պատկերանշան չունենք, չի նշանակում, որ մենք ապրանքանիշ չունենք: Լոգոն ընդամենը մի տարր է, որը մենք կարող ենք տեսնել: Ինչպես ավելի վաղ ասացինք, ընկալումները, սպասումները և փորձը նույնպես ապրանքանիշի բաղկացուցիչ մասերն են:
Մտածեք Amazon-ի, Apple-ի, Microsoft-ի, Starbucks-ի, Tesla-ի, Uber-ի, Samsung-ի կամ Airbnb-ի մասին: Այժմ մոռացեք լոգոների, ապրանքանիշերի գույների, գրավիչ կարգախոսների և առաքելության հայտարարությունների մասին: Ինչպե՞ս ենք մենք ընկալում այդ ընկերությունները: Ի՞նչ ենք ակնկալում նրանցից և նրանց արտադրանքից: Այս բոլոր նուրբ, ոչ նյութական գործոնները ազդում են այն բանի ստեղծման վրա, որը մենք անվանում ենք ապրանքանիշ:
Երբ մարդիկ ասում են, որ մենք հուսալի, բծախնդիր, զվարճալի, պերֆեկցիոնիստ, կեղտոտ, ձանձրալի, սրամիտ, հանգիստ, ագրեսիվ, խելացի կամ հիմար ենք, նրանք խոսում են մեր անհատականության գծերի մասին: Այնուամենայնիվ, դրանք նաև նկարագրում են այն, ինչը մենք կարող ենք անվանել մեր ապրանքանիշը:

5.Բերնեբերան անցնող խոսքը երկու ծայր ունեցող սուր է

Բանավոր խոսքը ամենահզոր գործիքներից մեկն է, որը կարող ենք օգտագործել բրենդինգի մեջ: Այն երկու տեսակ ունի` դրական և բացասական: Որոշ մարդիկ տարբերություն չեն դնում դրանց միջև: Նրանք կարծում են, եթե այն բամբասանք է ստեղծում և ուշադրություն է հրավիրում իրենց ապրանքանիշի վրա, ուրեմն ամեն ինչ կարգին է: Ինչպե՞ս կարող են բացասական աղմուկը և ուշադրությունը ինչ-որ մեկին օգնել ուժեղ ապրանքանիշ կառուցելու հարցում:
Այո, բանավոր խոսքը հզոր գործիք է, բայց միայն այն դեպքում, երբ այն դրական է: Բացասական բանավոր խոսքը կարող է մեծ վնաս հասցնել ապրանքանիշին: Ամենավատ դեպքում դա կարող է նույնիսկ ոչնչացնել: Պետք է հիշել, որ բերանի խոսքը երկու ծայր ունեցող սուր է և պետք է օգտագործել այն զգուշորեն:

6. Բրենդինգը մարդիկ են

Բրենդինգը եղել է, կա և կլինի մարդկանց մասին: Ինչպես ասացինք, ապրանքանիշը ավելին է, քան պատկերանշանը կամ գույները: Ապրանքանիշը սպառողի ամբողջ փորձն է, նրանց ընկալումներն ու սպասելիքները: Կարող ենք խոսել թվերի, չափանիշների, դիզայնի, հոգեբանության, անհատականության, դիրքի, շուկայի և այլնի մասին: Այնուամենայնիվ, ի վերջո, բրենդինգը նման է այն գործիքին, որը թույլ է տալիս մեզ հարաբերություններ ստեղծել մեր և մեր սպառողների միջև:
Իհարկե, չեն լինի այնպիսի ապրանքներ, որոնք բոլոր մարդիկ կարող են գնել, օգտագործել և նույնիսկ սիրել առանց այդ ընկերությունների և նրանց ապրանքանիշերի: Այնուամենայնիվ` առանց այդ մարդկանց` ընկերություններ կամ ապրանքանիշեր չէին լինի: Սա այն է, ինչ մենք պետք է հիշենք: Բրենդինգը մարդիկ էին, կան ու միշտ կլինեն:

7. Բրենդինգը դժվար է

Բրենդինգը հեշտ չէ: Ուժեղ և առողջ ապրանքանիշ կառուցելը և պահպանելը շատ դժվար է: Եվ շատ հեշտ է սխալվել:
Դժվար է հարաբերություններ ստեղծել և կառուցել: Որքա՞ն հաճախ ենք ինքներս մեզ հարցնում, թե արդյոք դժվար է կարգավորել հարաբերությունները մեկ այլ անձի հետ: Ոչ այնքան հաճախ: Այնպես որ, գուցե ավելի լավ է հարցը փոխել: Արժե՞ ջանք թափել:
Ճշմարտությունն այն է, որ բրենդը կարող է խաղ փոխել ցանկացած բիզնեսի կամ անհատի համար, եթե ճիշտ արվի: Իրարանցում առաջացնող ապրանքանիշ կառուցելը դժվար է, ուստի և հեշտ է սխալ ուղով գնալ: Գուցե դա պետք է դժվար լինի, ճիշտ այնպես, ինչպես հարաբերություններ կառուցելիս: Այնուամենայնիվ, դա արժե այն:

Բաժանորդագրվեք հենց հիմա ԵՎ ստացեք օգտակար նյութեր Ձեր բիզնեսի համար

Հետևեք մեր նորություններին և սպասեք նորանոր անակնկալների...

© 2021 "GIOS" LLC. | Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Яндекс.Метрика