Օնլայն խանութ

Ի՞ՆՉՈՒ ՀԵՆՑ ՕՆԼԱՅՆ-ԽԱՆՈՒԹ

Ինտերնետ խանութները արդեն ակտուալ են և եթե ժամանակին մարդիկ վախենում էին առանց տեսնելու ապրանք գնելուց, ապա հիմա առցանց գնումների շնորհիվ վաճառող ընկերությունները 50-300% աճ են գրանցում:

Ինտերնետ խանութի պատրաստում և առաջխաղացում

Օնլայն խանութի ստեղծում ԵՎ սպասարկում

Ինտերնետ խանութ ունենալու համար պետք չէ վարձակալել կամ գնել տարածք վաճառելու համար, մեծ թվով աշխատակիցներ պահել, կատարել այլ վճարումներ: Ինտերնետ խանութի շնորհիվ դուք կվաճառեք ոչ միայն նշված տարացքում, այլ հնարավորություն կունենաք ցուցադրել և վաճառել Ձեր ապրանքները ԱՄԲՈՂՋ ԱՇԽԱՐՀՈՒՄ: Ջիոսը կօգնի ոչ միայն ստեղծել ինտերնետ-խանութ այնպիսի հնարավորություններով, ինչպիսիք օգտագործում են օրինակ՝ e-bay, Aliexpress, amazon, gearbest-ը, այլ կօգնի նաև առաջխաղացնել և Ձեր փոխարեն ավելացնել, փոփոխել, հետևել, առաջխաղացնել և վաճառել ապրանքը

Ինտերնետ-խանութի աութսորսինգը (սպասարկումը) իր մեջ ներառում է.

  • Տեղեկության թարմացում և տեղադրում կայքում
  • Կորպորատիվ փոստի և սերվերների սպասարկում և աջակցություն
  • Հավելվածների և ծրագրերի մշակում և սպասարկում
  • Շուրջօրյա տեխնիկական աջակցություն
  • Խորհրդատվություն էլ. փոստով
  • Ավտոմատացված շուրջօրյա տեղեկատվության պաշտպանություն
  • Ավտոմատացված անտիվիրուսային համակարգ էլ. փոստի համար
  • Ավտոմատացված կայքի ֆունկցիոնալության դիտարկման համակարգ
  • Պարբերաբար հավելվածների թարմացում
Որոնողական կայքերում առաջխաղացում - SEO

Առաջարկում ենք GIOS-ի կողմից ինտերնետ խանութի ստեղծման առավելությունները

Սպասարկման ընթացքում իրականացվող ծառայությունները մատուցվում են միայն համապատասխան թույլտվություն ունեցող մասնագետի կողմից

Հարմար է գնորդների համար
  • Խելացի որոնում
  • Ֆիլտր համակարգ
  • Ապրանքի հարմար տեսանելիություն
  • Ադապտացված դիզայն (responsive)
Առցանց վճարումներ
  • ARCA / IDRAM
  • MASTERCARD / VISA / AMERICAN EXPRESS
  • QIWI / YANDEX.MONEY / WEBMONEY
  • Ադապտացված դիզայն (responsive)
Կարևորվում է նաև գին և որակ հարաբերակցությունը
  • Ամենաճկուն զեղչային համակարգը: Մինչև 800 զեղչերի և նվերների սխեմաներ
  • Ծանուցումների էլեկտրոնային համակարգ գնումների կամ պատվերների մասին՝ e-mail-ով կամ sms-ով:
  • Բոլոր անհրաժեշտ գործիքները SEO օպտիմիզացման համար
  • Կարգավորվող, (լավագույն առաջարկ) և (նման ապրանքներ) հավելվածները վաճառքի ավելացման համար:
Ապրանքների էջ
  • Ապրանքների տեսականին՝ անսահմանափակ քանակությամբ
  • Ամեն ապրանքի համար հատուկ պարամետրերի տեղադրում և պահեստում ապրանքների քանակության առկայություն (օրինակ՝ կոշիկի ոտքի համար, գույն, որակ, արտադրող և այլն)
  • Ապրանքների որոնում և ֆիլտրացում՝ ըստ անվանման, կատեգորիաների և ավելացման ամսաթվի
  • Ապրանքների դասակարգում ըստ գնի աճման/նվազման և արժեքի
  • Նոր և հին արժեքի ներմուծման ավտոմատացված համակարգ (հին արժեքը ավտոմատ ցուցադրվում է, որպես ջնջված)
Պատվերի ձևակերպում.
  • Զամբյուղը՝ ընտրված ապրանքի առկայությամբ, իրենց հատկություններով և գործող զեղչերով
  • Մի քանի էտապով պատվերների ձևակերպման հնարավորություն.
  • Պատվերների ձևակերպման հնարավորություն,՝կայքում գրանցումով և առանց գրանցման
  • Առցանց վճարումների հնարավորություն ամենահայտնի գործող համակարգերով՝ Arca, Idram, yandex.money, qiwi և այլն
  • Բանկի կամ անկանխիկ հաշվի միջոցով վճարման անդորրագիր տրամադրելու հնարավորություն
  • Պատվերի էջի համար, որտեղ հաճախորդը պահում է իր տվյալները, կարող եք կարգավորել մենեջերի համար անհրաժեշտ լրացուցիչ դաշտերը
Զեղչային համակարգ
  • Օնլայն խանութում կգործի ճկուն զեղչային համակարգի հավելված:
  • Զեղչեր կարելի է ստեղծել տարբեր պարամետրերին համապատասխան, որոնց մեջ ներառվում են.
  • Զեղչի գործման ժամանակահատված
  • Զեղչի չափը տոկոսային հարաբերությամբ կամ հաստատուն արժեքով
  • Զեղչը տրվում է որոշակի ապրանքատեսակի կամ ապրանքատեսակների համար
  • Զեղչը կարող է նաև տրամադրվել օգտատերերի խմբերին
  • Զեղչը կարող է կախված լինել պատվերի ընդհանուր գումարից
  • Զեղչը կարող է կախված լինել նախկինում կատարված գնումների չափից
  • Զեղչը կարող է կախված լինել գնված ապրանքի քանակությունից
  • Հնարավոր է ստեղծել ակցիաներ – գնիր 3-ը և ստացիր 1-ը որպես նվեր
  • Հնարավոր է ստեղծել ակցիաներ – գնիր երկուսը մեկի գնով
  • Հնարավոր է ձևակերպել զեղչային կտրոններ, սերտիֆիկատներ և պրոմո-կոդեր:
  • Հնարավոր է զեղչել ամբողջ տեսականին
Ապրանքների հետ հարակից ցուցադրվող…
  • Ամեն ապրանքի համար կարելի է կազմել ցուցակ.
  • "Աքսեսուարներ" (Օրինակ, կոշիկի հետ նույն էջում ցուցադրվում է նրա հետ համապատասխանող գոտի կամ ակնոց)
  • "Նորույթ" (Օրինակ, նոր հավաքածուի ցուցադրում գլխավոր էջում)
  • "Ներառվում է կոմպլեկտում" (Օրինակ, տաբատի հետ տրվում է նաև գոտի)
  • "Նմանատիպ ապրանքներ"
Ակցիաներ
  • Հնարավոր է նշել ապրանքները, որպես նորույթ, հատուկ առաջարկ
  • Զեղչերի օգնությամբ հնարավոր է ձևավորել տարբեր տեսակի ակցիաներ
Պիտակներ (tags, теги)
  • Ապրանքը կցելու ժամանակ պիտակների ավելացման հնարավորություն
Ապրանքի որոնում
  • Ապրանքի որոնում  անվանումով և պարամետրերով
  • Ավտոմատ ֆիլտրացում՝ ըստ ապրանքի պարամետրերի
  • Դասակարգում՝ ըստ անվանման և գնի
Արտադրողներ և մատակարարներ
  • Յուրաքանչյուր ապրանքատեսակ կարող է ունենալ իր արտադրողի և մատակարարի տվյալները
  • Արտադրողի մասին տեղեկատվությունը նշվում է խանութի կայքէջում, որտեղ արտադրողի համար կարելի է տեղադրել լոգո և նկարագրություն
  • Մատակարարի մասին տեղեկատվությունը հնարավոր է օգտագործել գրանցված օգտատերի համար
  • Նշված ապրանքատեսակների համար կարող է միացնել ավտոմատ արժեքի ավելացման հավելվածը
Առաքում
  • Հնարավոր է ավելացնել մեկ և ավելի առաքման տեսակներ
  • Հնարավոր է նշել առաքման արժեքը կախված պատվերի արժեքից կամ ապրանքի քաշից/li>
SEO – Որոնողական համակարգերում Ձեր կայքի և ապրանքների ճանաչվածության բարձրացում
  • Հնարավոր է լրացնել մետա-տեգեր (պիտակներ) բոլոր ապրանքատեսակների և բաժինների համար
  • Կայքում հնարավոր է ավելացնել h1,h2,h3,h4 վերնագրեր
Հեշտ ընթերցվող հղում (ՀԸՀ, ЧПУ)
  • Հղումները հնարավոր է լրացվեն մարդուն հասկանալի լեզվով, օրինակ www.gios.am/chaneln5 Այն հարմար է և գնորդի, և որոնողական համակարգերի համար
Վճարման անդորրագրեր
  • Հաշիվների գեներացման հնարավորություն անկանխիկ վճարման համար
  • ՀԴՄ-ի գեներացում բանկային համակարգերի միջոցով
Հաճախորդների գրանցում
  • Խանութը ունի կայքի գնորդներին գրանցելու հնարավորություն
  • Այն թույլ է տալիս ստեղծել հաճախորդների բազա, կապի մեջ մնալ, և հատուկ զեղչեր տրամադրել նրանց համար
Ապրանքների մասին կարծիքներ և վարկանիշ
  • Խանութում կարող ենք ավելացնել հավելված, որի միջոցով հաճախորդները կարող են թողնել իրենց կարծիքը մեկնաբանության տեսքով և գնահատել տվյալ ապրանքատեսակը
  • Այսպիսով հնարավոր է բաժնում, դասակարգման միջոցով տեսնել, թե որ ապրանքատեսակներն են գնահատված ըստ աճման կամ նվազման կարգի:

Բաժանորդագրվեք հենց հիմա ԵՎ ստացեք օգտակար նյութեր Ձեր բիզնեսի համար

Հետևեք մեր նորություններին և սպասեք նորանոր անակնկալների...

© 2019 "GIOS" LLC. | Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Яндекс.Метрика